Infokanal® online hjelp

StartInstallasjonWeb-sidenAdmin på NettFjernstyringAvtaler

HjemSiteCampaignsFilesArea/ZonesNewsFillersModulesPortalTV/Video

Kommentar

"Her er brukermanualen for administrasjonssidene for Infokanal AV".

"Du må logge deg inn fra Hovedsiden på nett, for å komme inn på sidene".


"Se menyen over til høyre
for flere emne om hjelp".


"For øvrige spørsmål,
send e-post til oss på: post@infokanal.com".

 

 

 

 

"Fillers er en vesentlig del av Infokanal-systemet, for at antallet kjøringer i en kampanje skal bli riktig".

 

 

 

 

 

"Det vil stadig legges inn nye Fillers, slik at innholdet oppdateres".

 

Administrasjon av dine skjermer

Fillers->View Fillers

Fillers er materiale som viser i ledig sendetid. Denne funksjonen sørger for at annonsekundene kun får det antallet visninger som er satt opp i kampanjene.

Dersom du ikke aktiverer noen Fillers er det kun annonser som kjører. I så tilfelle vil annonsekjøringene bli høyere en det som er satt opp i kampanjene.

Du kan fra denne siden velge hvilke innhold du ønsker å bruke på skjermene i ledig tid.

Det er infokanal support som laster opp Fillers for alle brukere av Infokanal. Dette for å sikre stabil drift av systemet.

Fillers legges inn individuelt for hver Area og ADS 1 og 2.

Det MÅ ligge minimum 1 Filler i hvert område (Ads1 og Ads2), for at systemet skal fungere.


Fillers-> Upload Fillers

Du kan også laste opp dine egne Fillers.


EKSEMPEL:

 

For å velge hvilke Fillers som skal være i bruk, gå til View Fillers. Dine egne Fillers vil være listet nederst på siden.


EKSEMPEL:



Ved å krysse av i ruten til høyre aktiverer du den gjeldende innholdstjenesten. Vent til siden oppdaterer før du gjør et nytt valg.

Fillers kjøres i den rekkefølge som du setter opp på denne siden. Du kan endre rekkefølge ved å bruke "Select"-knappene til venstre. Når du velger "Select" skifter menyen til "Insert". Innholdet du da klikket "Select" på, kan du da flytte i rekkefølgen ved å klikke "Insert" der du vil sette innholdet inn.

Fillers blir fordelt utover en hel time. Det betyr at du kan få vist forskjellig materiale i en hel time.

Med dette systemet kan du for eksempel kjøpe inn tegnefilmer og dele denne opp slik at filmen fortsetter etter reklamen.