Administrasjon av dine skjermer
Admin
På disse sidene får du en gjennomgang av alle funksjonene tilgjengelige på
administrasjonssidene. Dette gjelder styring av programvaren Infokanal AV.
I menyen over vil du finne linker til sider som presenterer hvert
menypunkt på administrasjonssidene.
Under hver av punktene er alle undermenyene forklart med bilder og tekst.
Dersom noe er uklart, send gjerne en henvendelse
om dette på e-post til
post@infokanal.com. Vi vil bestrebe oss for å lage denne
online hjelpeløsningen så god og som mulig.
Forøvrig vil vi anmode om å bruke denne online løsningen og ved
egen hjelp finne svar på spørsmål, før en eventuelt tar kontakt.
Med et stadig økende antall brukere kan svartiden bli lengre en
ønsket. STARTSIDEN:
Når du logger på får med en gang oversikt over hvilke annonser som ikke blir
kjørt. Det vil da si at det er et problem med å kjøre en annonse på aktuell
maskin.
Det kan skyldes at det ikke er installert riktig kodeks på maskinen, eller
at selve filen er korrupt.
Ved å høyreklikke på lenken til venstre, kan du laste ned log-filen og åpne
denne i Notpad eller lignende. Ved å søke etter meldingen ("her Exclude"), vil
du finne file dette gjelder.
Når du har identifisert hvilken fil dette gjelder, må du sjekke at kodeks er
installert, eventuelt installere Infokanal kodekpakke. Du kan også slette
annonsefilen i mappen "c:\infokanal\ads\"
og laste filen ned på nytt, i tilfelle den er korrupt.
Dersom feilen kommer på flere maskiner, kan det tyde på at
filen du har på server er korrupt. Da må du sjekke filen og
laste den opp på nytt.
|